krya på mig

tja, är somsagt sjuk men har vilat hela dagen så jag är frisk imorgon !! hoppas jag iallafall, asså det är helt underbart att va hemma ibland, men jag är seriöst hellre i skolan med polare (a)
imorgon blir det är träffa bror min elin, SKA BLI SÅ JÄÄÄÄVLA KUL!! har inte träffat henne på år känns det som, vilket är surt eftersom hon är min käraste bror och jag älskar henne, dör
känner förövrigt att min blogg suger get så jag undrar .. VAD SKULLE NI VILJA LÄSA I BLOGGEN? gör en kommentar om vad ni vill läsa, har noll insperation & känner mig bara alltmänt tråkigt, så det skulle verkligen betyda om ni kommenterar .. för om ingen kommenterar bevisar de ju bara att ingen läser & ah ... :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

mer bilder !

2011-10-18 @ 18:24:00
URL: http://lalahannah.blogg.se/
Postat av: Ebba

Krya på dig carro , kommer du imorgon?? :) <3

2011-10-18 @ 19:40:52
Postat av: Tilda<3

håller med hanna :D mer bilder <3



KRYA CARRO ! det suger utan dej (L)

2011-10-18 @ 19:47:45
Postat av: Hanna

Tycker också mer bilder! <3

ÄLSKAR DIG! KRYA!

2011-10-19 @ 07:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0